20 Ocak 2016 Çarşamba

Gerçek Organik Seo Anları

Bu gün sizlere buradan seo yapmayı öğretmeyecem bu yüzden eğer seo yapmayı öğrenmek için bu blog sayfasına girdiyseniz hemen çıkabilirsiniz bu gün bu sayfada bu satırları siz okudunuz sırada aslında ben seo yapıyor olacam ve seo nun ne olduığunu bu yazının sonunda öğreneceksiniz , göz ucuyla baktığınız zaman aslında bu yazını çok uzun olmadığınıda göreceksiniz ve nasıl oluyorda bu kadar kısa bir yazı ile amacıma ulaştığımı anlayamayacaksınız belkide .  Bu yazımda tam anlamı ile seo yapıyorum ilk olarak siz bu yazının başını okuduğunuzda sonunu merak ettiniz ve göz ucuyla baktığınızda yazının kısa olduğunu gördünüz ve sonuna kadar okumaya karar verdiniz ve muhtemelen tesadüfen bu yazıyı internette seo ile ilgili bir şeyler ararken buldunuz evet buraya kadar okuduysanız amacımda %50 başarılıyım demektir .


Seo tam anlamı ile insanların internet üzerinden bir arama yaptıklarında diğer sitelerden önce kendi sitenizin onların karşısına çıkmasını sağlamaktır bunun için ise belli çalışmalar yapılır ve tekrar ediyorum şuanda siz bu çalışmanın tam ortasındasınız ve ben halen seo yapıyorum . Seo aslında bir çeşit reklamdır ama farklı şekilde çalışır yani para vermezsiniz , sınırsız şekilde web sitenizin reklamı çıkmaya devam eder ve insanlar siz ne satıyorsanız ne yapıyorsanız onun için sadece sizin sitenize girerler ve onu almak için sizi ararlar işte seo böyle birşey dir .



Bu yün size aslında hiçbir bilgi vermedim sadece seo yaptım ve sizi bir şekilde bu sitenin bu sayfasının bu kısmına kadar okumanızı sağladım sizin sinir hücrelerinizi ayağa kaldırdım meraklandırdı m ve sonunda ne olacak demenizi sağladım ve bu süre içinde bu sitenin bu sayfasında kaldınız işte bu sayfada tam olarak ta istediğim buydu , tek istediğim bu sayfada en azından 1 dakika boyunca kalmanız olacaktı ve bu satırları okuyorsanız işte size başarılı bir seo çalışması ama bir sonraki yazımda aslında bu seo çalışmasının halen devam ettiğini göreceksiniz bunun için bir sonraki günü beklemeniz yada zamanı geldiyse bir sonraki yazıya geçmeniz gerekecek yada saçmaladığımı düşünüyorsanız bence hiç zahmet etmeyin ve direk olarak bu sayfayı kapatın ve sonraki sayfada neler yazdığımı önemsemeyin nede olsa sizi ilgilendirmiyor belkide o kadar önemli değildir ve kullandığım tekniği o kadar da ilginç bulmamışsınızdır . Haydi karar verin artık ....